Shape Up Club

Har nyligen börjat använda ett program som heter Shape Up Club. Det är en sorts kaloriräknare, där man trycker in vad man har ätit och tränat. Den är personlig-man fyller i vad man väger, vad  man vill väga och hur lång tid det ska ta. Sen så ser man hur mycket kalorier man ska få i sig! Det är alltså ett viktnedgångsprogram, men man kan nog lika gärna använda det bara för att hålla vikten.

Jag vill gå ner ca 3-4 kg. Jag har fått lite fett på magen och på låren sen jag slutade träna och det vill jag har bort igen. Jag är inte tjock, jag vet, men jag kan bli snyggare och smalare!

Programmet är superbra tycker jag, man blir motiverad till att träna då kalorimätaren sjunker neråt. Om du vill gå ner i vikt, eller bara är intresserad, bli då medlem på Shapupclub.com. Allt du behöver fylla i för att bli medlem är mail och lösen. Programmet finns både som app och på webben.




Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Fullkomligt älskar ShapeUp Club. Sjukt smidigt :)

2011-07-09 @ 18:19:29
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]