Arbete om Beyoncé

Hej på er. Har hål nu till 3, så jag tänkte att jag kan jobba lite med svenskan ett tag. Vi ska ha muntlig redovisning om några veckor, och jag ska prata om Beyoncé. Visste ni att mellan 2008 och 2009 så tjänade hon över 87 miljoner dollar...!  Det motsvarar ungefär 550 miljoner kronor! Det skulle man inte tacka nej till precis.

Vi har just haft muntligt nationella i engelska. Det gick faktiskt ganska bra. Hade lite fel, letade ord och stakade mig lite grann, men det gör ingenting. Jag ser det bara som övning för språkresan i sommar. Jag ska övaövaöva på engelska nu, så att jag inte behöver skämmas över min engelska när jag är i England:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]