Guess where I'm going..

Jag ska till England i sommar på språkresa! Jag tror det kommer bli skitkul och jag kommer säkert lära mig massvis där. Bli bättre på engelska naturligtvis, men också att våga ta för mig och prata med folk jag inte känner. Och jag kommer ju få nya kompisar från hela Europa!
Men nervös är jag..jag ska ju ändå utomlands helt själv. Och jag som flög själv första gången förra året, hur ska detta gå? Och hur modig kommer inte jag vara efter de där tre veckorna :)

Jag har valt till vågsurfning också, så jag kommer surfa i 12 timmar! Och det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse, det har jag alltid velat göra. Jag längtar så otroligt mycket!

Kommer självklart bli jobbigt att vara ifrån Filip i 3 veckor, men det ska vi nog klara!





Nu är det ju inte till London jag ska, utan till Jersey, en ö söder om England!


Kommentarer
Postat av: Linnsan

KUL! :D Jag ska själv till Torquay på språkresa i sommar! ;)

2011-03-01 @ 17:41:33
URL: http://linnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]