Owl

Jag älskar att det är så fint väder ute nu! Nu fattas bara att all snö ska försvinna, för det är en massa kvar här uppe i Norrland. Ja, det säger ju sig självt, när jag åkte snowboard igår. Nuuuu vill vi ha soommmmar!!! :D

Här kommer några bilder på halsbandet som jag gav till Felicia(Filips syrra) igår. Jag var nämligen så tänkt att jag tog bilder på det innan, för att visa upp de efteråt;)
Jag gjorde det själv, men det var inte så svårt. Bara att köpa delarna och sätta ihop dem. Men ändå.. ;)





Jag tycker att det var riktigt fint! Och påsen var ju också gullig sådär.
Ska jag vara ärlig så ska jag göra ett eget till mig själv idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]