Pain

Kom nyss hem efter en middag hos farmor och farfar. Cyklade på brorsans minipluttcykel hem, gissa om jag kände mig liten?! Hoppas ingen såg mig;) bror min är 11, då kan du räkna ut storleken;)

Förövrigt så har jag ont överallt. Tyvärr. Vaknade med smärta i ländryggen och den har hållit i sig hela dagen. Är jobbigt att gå, böja mig, sitta och så vidare. Har ingen aning om vad det kan vara.. Annars så har jag ont i knäna som en och annan gamling. Tror det är dags för mig att skaffa bra skor. Jag vill inte förstöra kroppen redan. Och nu ska jag inte sitta här och klaga och räkna upp alla ställen jag har ont på, nu har jag sagt två av dom, det får räcka haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]