35 dagar kvar!

Var hos tandläkaren idag och fick typ världens bästa nyhet! JAG SKA TA BORT TANDSTÄLLNINGEN OM EN MÅNAD!!  Är så sjukt lycklig!! När tandläkaren sa det så ville jag bara vråla"JAAA" och hoppa upp och ner, men det gick ju inte såklart.
Det exakta datumet då mina tänder inte pryds av metall är 2 maj. Jag räknar ner dagarna...
Kommer ju kunna le för första gången i mitt liv på bilder då?! Eller visst, jag har kunnat det tidigare, men inte velat, pga komlex för snea tänder. Och jag vill inte le med tandställningen heller, den är inte speciellt fager om jag säger så.

Kommentarer
Postat av: sandra mikalsen

SV: nej tror inte det :)

2011-03-28 @ 21:13:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]