Resor: ställen jag har, ska och vill besöka



KANARIEÖARNA 2006 - Gran Canaria
Här var jag då när jag gick i femman, då jag trodde att man såg ut som en modell om man inte log på kort. Så jag ser väldigt dyster ut på alla foton därifrån, haha.
Var där med farmor och farfar, min familj och mina kusiner.



TURKIET 2010 - Alanya
Min första riktiga utlandsresa kan man nästan säga, eftersom jag inte minns mycket från den förra, det var så himla längesen. Var där med pappa och min bror.



SPANIEN 2010 - Barcelona
Var där med mormor. Det blev en riktig stadsresa då vi kollade in staden och gick på muséer och så.




FRANKRIKE 2011 - Paris
Hit ska jag under min språkresa, det blir att sova 2 nätter i Frankrikes huvudstad.
Kommer bli massvis med shopping och även besök på Disneyland!




ENGLAND 2011 - Jersey
Själva huvudortet på min språkresa, där jag kommer vara i 3 veckor.
12 timmar vågsurfing står på schemat - känns inte helt fel!
Om ni undrar varför jag pekar utanför England så är det för att Jersey är en ö söder om England.




GREKLAND
Jag vill så gärna se det vackra landet Grekland, med vita hus på ett berg nära havet.
För det är i alla fall den bilden jag har fått av Grekland, nu får jag hoppas att den stämmer;)



USA - New York
Enligt mig är New York världens mittpunkt. Det är där allt finns, den stora storstaden, där människorna är stressade och staden som inte sover.


USA - Los Angeles
Hollywood, långa sandstränder, surfing, kändisar.
Behöver jag säga mera?


THAILAND
Sen så är det ju nästan ett måste att fara till något riktigt varmt ställe, nära ekvatorn.
Och så är ju kläderna så billiga, där kan man fynda!




Håll utkik! Snart så ska jag skriva lite mera om mina resor hittills, med en massa bilder!
Kanske får jag göra en ny kategori som heter resor? För jag kan lova att den här bloggen kommer fyllas med resor!!


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: haha jo synd bara att mitt sportlov precis tog slut :(

2011-03-08 @ 18:41:51
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A

Nu är dagens blogg utsedd, blev det du? Om inte så kommer det en ny chans imorgon, håll utkik! :) kram!

2011-03-08 @ 23:08:31
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]