Frisören imorgon!

Tog steget och gick till frisören idag och bokade tid. Jag ska faktiskt få komma dit redan imorgon efter skolan, kommer bli asnice!! Är ju så sjukt missnöjd med min fula hårfärg nu, så det ska bli skönt att få göra något åt det:)

Blir det inte som jag vill ha det så kommer jag färga hemma nästa gång, det här ska bli sista frisörbesöket före sommaren. Jag är skittaggad, glad att jag bokade redan imorgon:D

Sen så kanske jag kan fortsätta utveckla mitt utseende, jag vill känna att jag är nöjd med hur jag ser ut. Att gå omkring och vara missnöjd är riktigt jobbigt. Jag ska bli brun, fixa håret i rätt färg, och så ska jag få en fin hy. Och köpa massa nya snygga kläder såklart! Är taggad som fan.


Det här är en skitsnygg hårfärg, får hoppas att det går att göra typ såhär. Annars fixar jag det hemma!
Bortsett från den mörka utväxten dock ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]