Internetshopping Style by Tyra

Har nyss varit inne på Style By Tyra och beställt en ear cuff, en lipplumper och en ring! Jag är faktiskt stolt över mig själv, för tro det eller ej, men detta var första gången jag beställde något från internet!! Får hoppas att grejerna kommer före helgen, längtarlängtar!
Style By Tyra har ju dessutom supertisdag idag med 20 % på allt! Passa på! Men köp inte samma grejer som jag!!;)

Lipplumper sägs förstora läpparna, får se sen om det funkar! Kommer före och efterbilder sen då jag har fått det och provat det!









Kommentarer
Postat av: ems

snyggt!

2011-05-11 @ 17:37:52
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]