Slash

Håller på att plugga nu, om Slash, så det är väl inte så pjåkigt i alla fall;) men  på svenskan har vi muntliga redovisningar om vad vi vill, och jag har valt att berätta om Slash. Har läst hans självbiografi så nu håller jag på att sammanställa lite fakta. Och jag ska redovisa på torsdag...det här känns jobbigt! Och jag som inte gillar att prata inför folk.. Jag måste vara helt förberett om jag ska kunna göra det, och det gör att jag inte bara kan improvisera. Varför började jag inte med det här tidigare??

Det här är i alla fall låten jag ska spela upp för klassen.


Kommentarer
Postat av: Melina

Ja tack det hade jag :) du själv då?



fin blogg!

2011-05-01 @ 13:21:18
URL: http://stenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]