2000 m löpning

Hej på er!

Idag hade vi löpning 2000 m sista lektionen.. Trodde inte det skulle gå bra, har ju typ inte tränat nånting i vinter. Men jag fick tiden 10.50 och jag är faktiskt nöjd med det! Och jag stannade bara till en gång:) Och det fanns en liten grej där på idrotten som man kunde mäta "hur bra" tid man hade. Det fanns 5 nivåer och jag var på mittennivån. Om jag springer på mindre än 9.30 så går jag upp en nivå, så det ska bli mitt mål!

Stannade även och pratade med Gabriella efter idrotten, och jag blev sjukt taggad på att träna!! Verkligen, och på riktigt den här gången! Vi har bestämt att vi ska träna minst 1 gång i veckan nu, och sen kanske vi ökar på. 1 gång är inte alls mycket, men det är bättre än ingen gång i alla fall. Och det är ju så svårt att ha tid med allting nu! Pojkvän, kompisar, plugg, avslappning och träning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]