Julen

Förra året så brydde jag mig inte om julen. Jag orkade inte julpynta och jag tror inte ens vi hade någon julgran. Det här året känns allt annorlunda. Människor runt omkring mig har fått mig att faktiskt uppskatta det mysiga med julen. Så i år är jag fast bestämd vid att vi ska pynta hemma och att vi ska ha gran. Faktiskt så försökte jag igår sätta upp våran utebelysning på bron, helt själv. Det gick bra, men tyvärr så funkade den inte. Så jag ska fara och köpa en nån dag snart. För jag är fast bestämd vid att vi ska ha en utebelysning i år! Det är stor skillnad mot för förra året då det var jag som var den negativa, som inte orkade anstränga mig..

Ska fara och köpa en chokladkalender också, det bidrar mycket till min julkänsla!
Även fast det inte är nån snö så känner jag av lite julkänsla!

Är det nån av er som har fått julkänslor?





Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad kul att du fått lite julstämning! Jag har massor :D

2011-11-30 @ 16:58:44
URL: http://fannyol.tumblr.com
Postat av: Nattali

Ja, det är ju ett tag kvar, men bara så att man har det i åtanke:)?

2011-11-30 @ 17:51:07
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]