BareMinerals

BareMinerals är den överlägset bästa foundationen jag har testat! Och inte bara foundation, utan även transparent puder, concealer och solpuder!
Detta är då en puderfoundation som täcker allt! Hur bra som helst tycker jag att den är. Att den täcker så bra beror nog delvis på borstarna, men denna serie är även bra för huden, vilket det är ovanligt att foundation är idag. De flesta foundations täpper igen huden och gör så att man får sämre hy, men inte denna! Den känns vädligt naturlig, och resultatet blir också väldigt naturligt - men nästintill perfekt.

Köpte denna på lookfantastic.com för bara 23£. 200 spänn billigare än i butik!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]