Göteborg i helgen

Imorgon är jag ledig från skolan. Vid klockan 10 på morgonen så sitter jag på ett flyg mot Göteborg. Jag ska på återträff med språkresan och få träffa alla underbara personer igen som jag tillbringade 3 veckor med i somras. Det kommer bli så sjukt jävla kul och jag är taggad till tusen!! Idag har jag hoppat runt som en tok när jag har tänkt på allt kul som jag har framför mig, där detta är det största och det som ligger närmast! Jag längtar så mycket så att jag nästan går sönder, kommer bli så kuuuuul! :D I helgen ska jag verkligen ta tillvara på tiden och på alla fina människor och bara ha KUL !

Snacka om att jag kommer gråta på söndag när det är dags att åka hem igen... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]