Skimmer

Och så tar vi dagens direkt efter här då! La ner lite extra på sminket idag, blev lite skimmer av vit och grå, ganska härlig makeup faktiskt, och ovanlig för min del. Jag brukar aldrig ha vitt och aldrig skimmer. Och så sminkade jag mig med min nya BareMinerals, guuud så bra det är alltså!! Får uppleva hur det känns att ha perfekt hy! Love it! Ska visa senare. 

Och så som vanligt så tar jag massa bilder på morgonen.  Men jag hinner i alla fall i tid till skolan!
Hade ett prov som första lektion idag i kemi, och jag tror det gick bra faktiskt. Fick även igen matte provet som jag fick G+ på. Hade förväntat mig mer, men ska nog ändå vara nöjd.


Färgerna syns inte så bra på detta foto.. Var inte så mycket färg heller, väldigt lätt sminkning.






Kommentarer
Postat av: Nattali

Men alla tycker olika ;)

2011-10-14 @ 22:52:16
URL: http://nmmw.blogg.se/
Postat av: HANNA

godmorgon! :) sovit gott?

2011-10-15 @ 10:07:38
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]