The Hunger Games

Igår var en riktigt härlig dag! Hängde i ursviken nästan hela dagen, och gjorde verkligen ingenting. Så skönt med en sån dag, det var riktigt längesen! Men sen när jag kom hem så var det slut på vilan. Då var det bara att dammsuga hela huset och städa toaletten, bort på middag, cykla till stan, för att sen se bio med bästa sällskapet!

The Hunger Games blev det. Riktigt bra film, satt som klistrad hela tiden, fastän jag var kissnödig under hela, haha! (men går ju inte att gå iväg en stund på bio;)) Men vet inte riktigt vad som hände.. satt och skakade utan anledning och delar av filmen fick mig att må dåligt.. blev riktigt rörd av den och var som i en dimma när det sen var dags att gå hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]