Vila i frid♥

Den här veckan har väl inte varit toppen precis. I lördags fick jag veta att en kille i Skellefteå dött, bara 19 år gammal. Jag hade bara träffat killen nån gång, men väldigt många av mina kompisar kände honom. Orsaken var av en överdos, tragiskt och väldigt onödigt...hoppas att det får upp ögonen på många andra! Så dumt att ens vän ska behöva dö för att man ska inse riskerna med droger.

Det här tog väldigt hårt på mig med, även fast jag inte kände honom. Jag hatar att se mina vänner ledsna.
Och jag vet hur jävligt det känns för hans nära, eftersom jag var med om samma sak i somras.
Jag vill inte att nån ska behöva utstå den smärta som jag gör. Dessutom så går mina tankar såklart tillbaka till mamma och allt helvete som hände. Detta rör upp en massa känslor...


Kommentarer
Postat av: Fanny

gumman<3

2012-04-26 @ 23:12:34
URL: http://fannyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]