Helgen

Kan dra en liten sammanfattning av helgen här!

I fredags blev jag bjuden på gomiddag med vin och allting och hade mysigt! I lördags blev det fest där Emma och Amanda firades, skitkul var det. Igår försökte jag plugga lite och idag ligger jag hemma sjuk.

Har feber och tror nästan jag kommer få halsfluss igen.. Är så less på att vara sjuk, har varit det i stort sett hela hösten. Och det var ju bara nån månad sen jag hade halsfluss. Men det är väl inte konstigt som jag stressar på. Måste börja säga nej till saker. Även fast jag helst vill säga ja till allt. Får bli bättre på att välja vad jag ska tacka ja till.


Kommentarer
Postat av: Lolloo

Kul att se vad du har för dig =)

2012-12-03 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]