Konsert

Usel uppdatering nu, jag vet. Sitter på en massa inlägg hela tiden, men hinner nästan aldrig blogga. Är ju plugg dygnet runt känns det som. Och plötsligt så har det gått nån vecka och då känns det för sent att skriva om det. Aja.

Nu är jag i alla fall nyss hemkommen från skolan, där vi har haft konsert. Gick skitbra, är hur nöjd som helst med mig själv och min insats för en gångs skull :D tänkte på allt jag har lärt mig om framträdande på scen och det var till bra hjälp. Fick värsta kicken när jag kom från scenen! Det här vill jag syssla med! :D


En annan grej som hände idag när jag, Fanny och Mathilda var på väg till stan var att det kom en lastbil och körde förbi just bredvid oss, RAKT i en vattenpöl, så jag blev helt GENOMBLÖT! Åh, vad har jag gjort för att förtjäna detta?! Lagomt förbannad man blev kan jag ju säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]