Skal till iPhone

Jag har fått mig ett skal till min lilla älskling nu! Skitbra att ha, och snyggt var det! En skyddplast följde också med, så nu kanske det håller lite längre. Väldigt länge får jag hoppas, för jag har inte pengarna till att köpa en ny. Har nu haft den i snart en månad och är hur nöjd som helst. Det enda som hänt är att när jag försökte beskära en speciell bild i telefonens egna redigeringsprogram så startade den om sig om och om igen, men bara med just den bilden. Och så har den hängt sig två gånger. Men annars så är den superbra :)
 

Och min bakgrundsbild kan man ju inte annat än älska, eller hur tjejer? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]