Trött, förkyld och sliten

Nu är jag hemma från min första riktiga dag på jobbet. Var faktiskt kul, och känns så skönt när jag vet att personalen vill ha mig där! De hade nämligen gått och sagt det till chefen efter förra sommaren då jag också var där, så det känns bra.

Men är dock sjukt trött..! Och helt plötsligt har jag också blivit förkyld över natten och det blir bara värre och värre. Hade ju planerat att träna efter jobbet men det var inte att tänka på. Fan om jag blir sjuk på riktigt nu alltså.. Bra start på sommarlovet....

Imorrn blir det också en lång dag. Körlektion kl 7, jobb 8-12 och utbildning 13-17.

Nae det här är mitt humör nu ungefär. Lagomt sliten brud. Fml. Och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]