Birthday and homework

Idag är jag produktiv! Ställde väckare på 10 imorse för att städa, och höll på till 1 ungefär, då släkten kom för att fira min far som fyller 37 idag! Grattis! När de hade farit så blev det gomiddag, grillat! Så gott!

Sen så har jag nu pluggat sen halv sju, och är inte färdig än(blev bara en liten bloggpaus nu). 2 prov och 8 läxor står på schemat i veckan... snart så är det sommarlov, kommer bli så sjuuukt skönt att få slippa all press.

Haha så här ser det ut varje gång jag ska plugga och verkligen få något gjort! Jag måste ha små scheman, annars blir det inge av.. yeepp that's me!


Gillar att det mesta är musikläxor också haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]