Dålig uppdatering

Jag ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering! Har haft så mycket att göra nu, och jag vet att om jag sätter mig framför datorn så sitter jag där i stort sett hela kvällen och inte så mycket blir av.. Så då undviker jag hellre att slå på datorn. Men snart så är skolan över, och jag kan slappna av lite.

Jag har dock en massa bilder och bloggmaterial. Skulle kunna lägga upp det lite i efterskott. Är ju alltid roligast att läsa saker när de är aktuella såklart och inte "det här gjorde jag för några veckor sen" Men aja, något är väl bättre än inget! Kommer några inlägg under veckan när jag har tiden till det!

Kommentarer
Postat av: Fanny

<3

2012-05-28 @ 23:47:42
URL: http://fannyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]