Smink från Elf

Klickade hem lite grejer från Elf för nån vecka sen, och i till min stora lycka så ramlade paketet ner i brevlådan i förrgår! Som jag väntat! Tyvärr så hade de inte alla grejer inne, så ska beställa snart igen.

Bara 110 spänn för allt detta tillsammans!!

Liquid Eyeliner
Mineral Infused Face Primer -
används under foundationen för att göra huden slätare och hålla sminket på plats
Foundation Brush
Blending Brush -
pensel för att sudda ut skarpa linjer på ögonskuggan
Lip Brush
- en läppensel som jag fick med gratis!




Fotat med en Canon EOS 500D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du måste säga till om dom är bra för jag ska också beställa:D

2012-05-03 @ 16:50:11
URL: http://linneasvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]