It´s a hard life

Just nu är det galet mycket överhuvudtaget! En massa plugg till skolan, körkortsplugg och konsert nästa vecka.

Så inom dessa två veckor är det: uppsjungning för folk, 4 timmars nationellt prov i matte B, musikteoriprov, rep, 3 körlektioner, prov i naturkunskap, teatervisning för klassen, läsa ut en bok, engelskaarbete, körkortsplugg, konsert, ev. en workshop.

Så sjukt mycket, och stressen tar kål på mig! Hejdå fritid.. Som tur är så är det bara 3 veckor kvar till sommarlovet, ska bli så skönt..! Och kort därefter ska jag försöka mig på att klara körkortet!

Sådärja, då har jag klagat färdigt, nu är det time to workworkwork.


källa


Och så avslutar vi med en snygg kille för att bli lite gladare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]