Balklänning!

Nu är balklänningen äntligen beställd! Vilken ångest och stress jag har haft över den alltså.. Och så typiskt mig att vara ute i sista minuten. För passar inte denna klänningen så är jag rätt körd, då jag inte hinner beställa en ny... Bara hoppas på det bästa då! Imorgon har jag tänkt ta tag i studentklänning. Har tänkt prova på stan för att vara säker på att den passar och kunna få hem den samma dag som den köps. För nu orkar jag inge mer beställningsstress! 
 
Imorse köpte jag även biljetter till balen och studentfesten, så nästan allt är färdigt nu!!!! Lycka att slippa stressa. Nu kanske jag kan fokusera på det roliga som händer framöver istället! Som resan till Stockholm med klassen och sen Tunisien! Wiiie!
 
 
Visst är den fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]