Jobb som aupair!

Har nada internet till datorn nu, och mobilen har problem med att lägga upp bilder.. Usch så tråkigt. Har ju sån lust att blogga men blir ju inte roligt om jag inte kan lägga upp bilder. Kanske är det ändå bättre med en lite tråkig blogg ett tag, än ingen alls.

Har det iallafall väldigt bra här! Jag trivs med mitt nya jobb som aupair åt 4 stycken busiga och mysiga ungar. Om jag skulle säga att det inte är körigt ibland så skulle jag ljuga, men jag klarar det fint! 
Andra dagen sa pappan: "Thank you for fitting in to our family so well!" Och det är väl ett rätt bra betyg!! Dessa 3 månader i huset kommer nog gå väldigt fort. Och saken blir inte sämre av att dom har en pool på gården! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du flyttat in hos dom? Hur länge stannar du i brisbane? Gick det fort att få jobb?

2013-12-01 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]