När man inte orkar...

Hej på er! Nu var det ju ett tag sen sist...igen.. Hatar att starta alla mina inlägg så! Men äntligen har jag lyckats få internet till datorn! 
 
Jag mår bra här i Australien. Men det hade dock kunnat vara bättre. Jag har dragit på mig en infektion i kroppen som förmodligen kom av den extremt dåliga livsstilen jag hade i början.. Lite sömn, dålig kost, sötsaker varje dag, alkohol varje dag.. Konsekvenserna av det blev infektionen som gjort mig hemskt trött. Så trött att jag vill gå och lägga mig efter frukosten. Så trött att jag inte orkar gå utanför dörren. Och hur kul är det att känna så när det är meningen att jag ska leva livet här på andra sidan jorden..
 
Sen jag flyttade till familjen här för en månad sen så har jag träffat folk i min egen ålder 1 endaste gång. Och det skrev jag om här, att det var inte ens speciellt kul. Ärligt talat så ville jag hem på en gång när jag kom dit. Ungefär. Annars har jag bara umgåtts med familjen. Jag tror att det är dags att jag skaffar lite vänner här i närheten. Men lite svårare att träffa folk här. Innan har jag ju träffat folk på fester/krogen. Men här finns det inte ens nån krog så.. 
Familjen har kallat mig lat och skrattat åt mig, men jag har varit så utmattad så att träffa folk var inte ens att tänka på. Dessutom så kände jag inget behov av det. Vet inte varför. Hoppas att efter den här månadslånga vilan+medicin så kommer min glädje tillbaka tillsammans med energin.
 
Better times are coming
bild från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]