Nu är det dags att bli fit igen

För några dagar sen bestämde jag mig för att köpa ett gymkort. När jag gjort det så sprudlade det inom mig och jag kände en känsla i kroppen som jag inte känt på länge. Jag köpte medicinen vid samma tillfälle och dessa två tillsammans gjorde mig så glad! I förrgår åkte jag till gymmet för att köra första gången. Ett ben och rumppass blev det. 
 
Men det gick inte alls bra. Det kändes som att jag inte klarade tekniken, som att min kropp inte orkade speciellt bra, jag blev yr och illamående, och dom hade fläkten på så mycket så varje gång den kom mot mig så började jag frysa. Dränkt i svett. Visst är det bra med en fläkt, men nån måtta får det väl vara.
Så jag blev arg. Kändes som att allt var skit. 
 
MEN, när jag kände dom känslorna så registrerade jag det, och sen försökte jag vända på det och tänka positivt istället.
Jag tänkte att nu har jag ju alla möjligheter i världen att det går bättre nästa gång! Och det var ju trots allt första gången på ett nytt gym. Första gången på gym på ett bra tag också. Och så är det bara att jag tar med mig tjocktröjan nästa gång!
Och nog tog det i musklerna nog, är knappt kapabel till att gå nu såhär två dagar efter..
 
Imorgonbitti är det dags för pass nummer 2, bröst och triceps!
 
Formen just nu! 
(råkade dra upp tröjan lite för mycket, så det är väl inte mer än rätt att jag döljer melonerna med en melon hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]