Nyårsafton 2012/2013

Då är nyårs avklarad och ett nytt år har börjat! Jag tillbringade min nyårsafton i Ursviken med en massa härliga människor och hade jättekul! Höll mig nykter och agerade sedan chaffis hem, men hade lika kul ändå. Hade dessutom feber dagen innan och kände mig inte så kry så det var nog lika bra. Dock så var vi tvungna att skjuta upp tolvslaget, skålandet och fyrkverkerierna ett tag, för mitt på tolvslaget skickade vi en tjej med ambulans.. Det var inte det roligaste men hon mår i alla fall bra nu! 
 
Hade med systemkameran men alla bilder är verkligen inte bloggbara haha!
 
 Nyårskyssen fick jag av finaste ♥
 

Kommentarer
Postat av: Madde :)

HAHA, här var det ju bilder på mig! :D

2013-02-01 @ 18:28:12
URL: http://maaadddie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]