Nyårslöften

 
Då är ett nytt år här! Jag har bestämt mig för att ha några nyårslöften i år. Eller nej, inte löften, för jag tycker inte om att vara tvungen till saker. Vi säger borde istället. Mina nyårsborden.
 

♥ Standardlöftet för de flesta, att börja träna. Jag ska träna seriöst nu, ska bara bli frisk först!

♥ Sluta skjuta upp saker hela tiden, och därmed bli mindre stressad och en mycket gladare person! 

♥ Vara mer spontan och tacka ja till roliga saker.

♥ Vara allmänt hälsosam, äta bra mat, dricka mycket vatten och sova mycket.

♥ Anstränga mig i skolan

♥ Blogga mer

♥ Resa utomlands minst en gång

♥ Ta studenten

♥ Skaffa ett jobb

♥ Flytta hemifrån

 
Önska mig lycka till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]