Flyttar till sommaren!

I sommar flyttar jag 120 mil härifrån - till Jönköping!
 
Jag är sjukt taggad och kan inte sluta tänka på det och se fram emot det! Kommer bli så roligt att få komma till en ny stad (lite större hehe), umgås med släkten massor och träffa Frida! Som jag har saknat!!
Självklart så kommer det också kännas jobbigt att lämna alla här uppe. Väldigt jobbigt. Men jag måste följa mitt hjärta, och det har länge sagt åt mig att fly denna stad haha! Jag vill ut och resa och se nya platser och få nya erfarenheter! Sen så kommer jag ju tillbaka någon gång också!
Men nu gäller det att ta tillvara på allt här uppe till 100%! 
 
en söt bild på mig från november hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]