Framtiden är nära...

Det här med bloggandet går inte alls bra känner jag! Gång på gång intalar jag mig själv att jag ska blogga.. Fy på mig! 
 
I fredags kom jag hem från Tunisien där jag har haft en toppenvecka med sol och bad men jag måste medge att det är ganska skönt att vara hemma.
Nu är det studentveckan och klassen ska träffas typ varje kväll.
På söndag fyller jag 19 år.
På måndag ska jag gå på balen och på onsdag tar jag studenten.
Exakt en vecka efter studenten gör jag Engelska Cambridgeprov och dagen efter det flyttar jag till Jönköping.
 
Det är mycket nu! Hur ska jag hinna allt haha... Ska börja redan nu att vara produktiv och gå och duscha och sen ska jag föra över bilder från mobilen efter det om jag hinner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]