Bio: Catching Fire

Igår (ja jag vet att det är mycket igårsnack här nu, men för er så är jag ju i framtiden så;) ) så såg jag Hunger Games 2! Så sjukt bra!! Jag är helt frälst i böckerna och även fast böckerna är 10x bättre så är filmerna bra! Är bara lite ledsen att jag måste vänta ett helt år till nästa. Åh.. Den sista boken är dessutom uppdelad i två delar, så den sista filmen kommer om två år, November 2015.. 
 
 
Åh förresten, måste bara berätta om när vi plockade godiset.. Sampa plockade en påse åt Kanerva och jag plockade en åt mig själv, med olika godisar och allt. Och skillnaden mellan de två påsarna var ETT GRAM. Förstår ni nivån av awesomeness?!
 
lösviktsgodiset såklart!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]