En dag på zoo

Hej på er! Idag har jag varit på Lone Pine Koala Sanctuary, som är en djurpark med Australiens (enligt mig) viktigaste djur. Jag har kramat en koala, klappat en orm, och matat å klappat kängurus (svårt i plural de där..jag skulle vilja säga kängrusar, men haha) 
Har varit hur kul som helst! Nu är jag färdig med turistandet haha ;) 
 
Jag var där med två stycken som också kommer från Skellefteå, vilket är rätt otroligt att man lyckas träffa på här. Men obeskrivligt härligt att få höra norrländska en hel dag och prata om Skellhell och gemensamma bekanta. I slutet på dagen kom även Samuel på att vi har åkt i samma bil hemma en gång.
Jahapp - världen är stor, men ändå så liten! 
 
Fler bilder kommer senare!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]