Tisdag 12 November

Idag är det en till såndär dag. En sån dag då jag inte orkar göra ett skit, kroppen känns tung och motsträvig och ögonen vill bara fall ihop. Det är lite sol ute - men jag orkar verkligen inte smörja in mig, byta om och gå ner och sola... Körde styrkeövningar i några minuter för att det dåliga samvetet skulle försvinna någorlunda, och sen duschade jag och åt. Det är min dag idag haha. Ikväll ska jag förmodligen möta en kompis och sen ska jag sova tidigt för en gångs skull!
 
Bild som är två dagar gammal. Såhär ser jag verkligen inte ut idag haha. Är osminkad, hyn är katastrof och påsarna under ögonen blir bara värre och värre.. Dags för en förändring snart va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]