I'm trapped

Jag känner mig så stressad och pressad, med ett ständigt tryck över bröstet. Jag hatar allt som heter måste och får ont i kroppen av alla krav. Orkar inte försöka vara perfekt längre. Vill bara slå mig lös och bli fri. 
Jag vill inte bo i jante-Sverige, utan jag vill fly Sverige, ja helst planeten då den är helt skruvad. Tänk att få känna inre harmoni och balans. Och att få känna att man lever drömmer istället för att drömma den. Vänta bara...




I fel completely stressed out and I've got a constant pressure on my chest. I hate every must  and I'm so sick and tired of everything I have to. I don't wanna try to be perfect anymore. I just want to break free.
I don't want to live small Sweden. Most of all I want to runaway and flee this country. Preferably the earth, because it's fucked up. Imagine to feel inner harmony and balance. And to feel that you're living the dream instead of just dreaming it. Just wait for it...you'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]