Starkast av allt är kärleken /through the eyes of a gemini

Hej vänner! Idag har varit precis som en söndag ska vara. Jag vaknade sent och låg och drog mig i nån timme. Mediterade en stund. Åkte och tränade rygg med Sebastian i två timmar. Var så roligt, men kommer inte vara lika roligt i kroppen imorgon haha. Sen åt jag andraadventsmiddag hos mormor och morfar och pratade om livet ett tag.
 
Om att kärleken verkligen är det största av allt och att om man verkligen känner äkta kärlek, då ger man sitt hjärta, och riskerar att få tillbaka det sönderslitet och trasigt. Men att det är värt det. De flesta kommer ha en del förhållanden i sina liv, som inte varar föralltid. Som inte är den rätta. Gör ändå vad som du mår bäst av och njut. Personen kommer att lära dig något. När du inte mår bra i det längre - lämna.
Att ha kortare förhållanden där du mår bra och gör det för din skull är inte fel. Men en dag kommer du att känna en sån stark kärlek till någon, att du älskar den personen mer än allt annat och gör allt för att just den ska må bra. Du sätter inte längre dig själv i första hand.
Åh vad jag tycker om alla de djupa samtalen med min familj.
 
Ikväll har jag varit hemma och sett en film, Get him to the greek. Vet inte vad jag ska tycka. Underhållande men inte lärorik.
Och så har jag suttit och läst på om mitt sjärntecken. Gemini/tvillingen. Så mycket som stämmer. Vågar jag bara slappna av i alla situationer så kommer allt bli så bra.
 
 
 
"The Gemini mind (and mouth!) is a busy machine, always moving at warp speed. That’s because your sign is ruled by Mercury, the planet of communication. Mercury also rules technology and the mind, making Gemini one of the most curious and cutting-edge signs of the zodiac. If two is double the fun, then as the sign of the twins, you know it’s true! There are at least two personalities inside of you at all times. Adventurous Geminis change faster than the weather, and constantly flip between moods and interests. One day, you’re into frilly, girl stuff. The next day, you’re over that and skydiving out of an airplane. If possible, try to stick with a couple key passions for the long haul, and get really good at them. You love to chatter and you have a million great ideas"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]