Tisdag 9 december

Idag är jag ledig från jobbet. Jag ska snart åka till psykologen och efter det hade jag tänkt gå på ett yogapass. En ta-hand-om-mig-själv-dag. Men... Efter träningen i förrgår så har jag så fruktansvärt ont i kroppen. Jag kan inte ens sträcka ut armarna. Vilket behövs i Yoga. Och på något mystiskt sätt så stukade jag tån igår. Alltså jag satt bara ner och sen började det göra mer och med ont och nu är det obrukbar? Hur kan det ens bli så? I alla fall så gör det att jag inte kan göra det där rullaövertårnagrejen som gör nog ont ändå haha. Ja.. just my luck.
Jag ska i alla fall ha en jag-dag idag. Med eller utan yoga.
 
throwback to when my skin was pretty..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]