Äventyr!

Ännu en fantastisk dag. Idag var det adventure and exploring day. Jag gick längs med stranden med en underbar utsikt. Jag gick upp för ett berg. Jag åt jättegod mat. Jag gjorde exakt vad jag kände för! Tog bussar hit och dit och gick massor. 

Vissa trivs inte med att vara själva, men jag gör verkligen det. Självklart så älskar jag mina vänner och är grymt tacksam att jag har dom! Men jag älskar också att vara för mig själv. Jag åt middag på en fin italiensk restaurang (helt ensam i hela lokalen haha). Som en dejt med mig själv typ. Sen gick jag och tog ett glas vitt och lyssnade på livemusik. Kände faktiskt att jag förtjänade det. ÄNTLIGEN är jag påväg uppåt och tillbaka, och jag känner mig så glad och fri!! 





Baileys <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vågade du fara till andra sidan jorden?
Hur länge tog förberedelserna ?
Hur mkt pengar hade du som budget efter du betalat flyg, försäkringar osv ?
Hur länge funderade du på ditt beslut innan du tog första steget med att kolla upp typ flyg osv?

Förlåt för många frågor men är också sugen på att fara bort, en längre sväng :)

2014-02-16 @ 00:16:00
Postat av: Emma

Blir så himla glad när jag läser dina senaste inlägg. Du förtjänar alla dessa underbara ögonblick och att du gör resan själv är så inspirerande. Du är fantastisk människa Viktoria och jag saknar våra pratstunder! Fortsätt ha det bra så får vi ses när du kommer hem❤️

Svar: Åh tack Emma!! Din kommentar värmde jättemycket! <3 jag saknar dig och pratstunderna med, vi har mycket att ta igen! Vad sägs om picnic i Boviken igen? Minns du? Ha det bra du med!!
viktorianystrom.blogg.se

2014-02-16 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]