"One ticket for RoboCop?" "Yes please"

Att gå på bio ensam är ingenting man gör. Folk tittar konstigt på en och viskar eller åtminstone tänker "ha! Forever alone, har hon inga vänner eller?" Speciellt om man går själv på Alla hjärtans dag. 
Eller hur? 

Fast då säger jag: fuck that shit. Såklart du kan gå på bio själv! Jag gjorde det och det var ingen som tittade konstigt. Ingen som viskade. Ingen som ens tittade på mig. Ingen som brydde sig. För varför skulle man? Jag ville se en film och då gjorde jag det! 

Dock så var det typ tusen par där. Valde kanske fel dag att gå.. Inte för vad andra skulle tycka om mig utan för att då saknade jag min älskling extra mycket. Tur att jag inte valde nån kärleksfilm iallafall. Då hade jag väl inte kunnat höra filmen pga allt pussande och smaskande...
RoboCop var kalasbra förresten! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]