Hej igen!

Hej på er! Har varit torrt på bloggfronten igen men jag har på riktigt inte öppnat datorn på flera veckor, har haft fullt upp!
I början på juni så flyttade jag till Jönköping (igen) och här trivs jag! Så mycket bättre än lilla Skellefteå. Varit guld att träffa alla goa vänner igen! Jag har fyllt 20 år och har såklart varit en sväng på Systemet. Inte en sån big deal dock eftersom jag redan gjort det i Aus.. På min födelsedag och min första dag i Jönköping så började jag även jobba. Jobbar på Rudenstams igen, som förra året, men detta året jobbar jag inte på lagret, utan uppe på kontoret. Ringer och säljer jordgubbar till butiker runt om i södra Sverige. 
 
Jag mår bra här, umgås med härliga personer och bara myser. Ska sätta igång att söka jobb för hösten nu med så att jag förhoppningsvis kan stanna här..länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]