19 mars

Sen senast har jag hunnit vara på Fraser Island, Whitsundays, chillat, flyttat 2 gånger, rört mig 14 h norrut, firat St Patrick's day, solat och badat och umgåtts med underbara människor.

Idag är dock en seg dag. Alla mina vänner har dragit härifrån och jag åker ikväll. 10 timmar utan rum på ett hostel en mulen dag är inte det roligaste. Hade sällskap av Michael tidigare idag, men nu är telefonen mitt sällskap. Bara 3h kvar att döda innan jag åker till Townsville där jag planerar att göra ingenting. Chilla på hostelet, gymma, söka jobb, blogga och sånt. Hänga med coola människor och bara relaxa. Efter det åker jag till Magnetic Island som verkar vara paradiset, så där blir det många dagars sooool och baaaad. Ha de gött så hörs vi snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]