Halloween

Hej på er! Veckan har jag spenderat med min kära bror som kom och hälsade på! Sen kom även mina kusiner ner, och det har varit så härligt. Helgen spenderade jag i Stockholm, då jag följde med mina kusiner upp i fredags. Jag var lite deppad innan över att jag inte hade några halloweenplaner. Men det löste sig ju fint! Även fast det kryllade av småbarn där. Det var trevligt ändå, jag drack vin och pratade politik.
Och jag var utklädd till Cruella De Ville. En enkel, fin och billig utklädnad ;)


Hela galna familjen! 

Och lite senare på kvällen. 


Nu befinner jag mig i Nässjö och ska snart ta tåget till Jönköping, direkt till jobbet! Sov bara fyra timmar inatt så det blir en lång dag.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]