In tough times, keep smiling

Idag har varit en sån där helvetesdag på jobbet.. Jag jobbade själv nu på kvällen och i 2,5 timme så var det RUSH. Jag gjorde 42 mackor ensam under den tiden och satt ner max 3 minuter.. Snacka om att jag är trött nu!
Sen jag började på Subway har jag märkt av en egenskap som jag har, och som att det är tur att jag har i såna här situationer. När jag blir trött och less, så blir jag bara ännu trevligare! Så jag har verkligen varit supertrevlig i 2-3 timmar idag, inte undra på att jag är trött då haha! Ett bra sätt att göra det lite roligare och att ta sig igenom tuffa arbetspass. Plus att vissa kunder är helt enkelt underbara.
 
Annars då? Ja..jag har haft ont i magen, tänkt mycket, oroat mig i onödan och varit lite nere. Men något som gjorde det lite bättre var att jag såg Paradise Hotel-Calle på gymmet idag, hihi. Han var mycket snyggare i verkligheten, alldeles brun, glad och mjuk såg han ut att vara. I wouldn't mind having that view when I'm working out;) Fick mig dock inte en ordentlig titt på honom för varje gång jag tittade mot honom så tittade han på mig och då blev det jobbigt. Han är nog van vid en massa små brudar som glor och jag vill inte att det ska märkas att jag är en av dom haha ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]