Högskoleprovet..

Hej! Jag har äntligen internet som fungerar! Har varit så mycket strul med det. Men nu kommer mitt liv bli enklare att leva.
Idag har jag träffat Mathilda en stund på morgonen, sedan jobbat hela dagen med bästa Sandra, och nu kom jag precis hem. Satt 30 minuter på bussen på väg hem och försökte få min hjärna att förstå grundläggande matte. Men nej. Jag får göra högskoleprovet imorgon på känsla. Hoppas på det bästa och inte bry mig så mycket om hur det går. 
 
Min farmor har alltid sagt (som så många andra) att det bästa man kan göra inför ett prov är att få mycket sömn. Jag vet inte hur det ska gå nu. Nu när jag har internet alltså. Nu måste jag ju catcha upp på alla serier...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]