Aaaaaand I'm back!

Tillbaka i Sverige! Kom tillbaka i fredags efter ca 5 veckor utomlands. Blev lite längre än jag planerat då jag passade på att träffa vänner i Tyskland efteråt med! Har haft det helt underbart. Blivit lite blandat.
Med morfar hade vi rätt dåligt väder hela tiden. Vi pratade mycket och tänkte mycket och tog det väldigt lugnt samtidigt som vi såg en massa saker. De senaste två veckorna då jag varit själv och träffat vänner har det blivit lite mer fartfyllt med fester, solsken och hålligång. En bra blandning alltså.
 
I helgen har jag flyttat över till mormor och morfar som ska bli mitt nya hem i några månader. Som att flytta tillbaka hem haha. Kommer garanterat bli jobbigt att inte ha mitt egna, men ändå skönt att slippa vara själv. En genomgång av resan i bilder kommer så småningom! 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennyyyy

VÄÄÄÄÄLKOMMEN TILLBAKA SNYGGING!!!
Nu måste vi träffas och hitta på något! :D

2015-04-26 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]