Trött efter helgen

Kom just hem efter en lång bussresa från Stockholm. Helgen har varit bra! Spenderat den med familj och vänner. Men har varit så fruktansvärt trött! Antar att det är för att jag för en gångs skull slappnar av på riktigt och kopplar bort. Igårkväll hade jag ont i skelettet och var öm på huden, och idag har jag mått illa och allmänt känt mig slö. Har också sovit på dagarna både igår och idag. Antingen är jag påväg att bli sjuk eller så visar mig kropp mig ett väldigt tydligt tecken på att jag inte kan stressa på som jag gör. Nu räcker det. 
Är jättetrött nu så blir bara serie och sen sova. Puss på er!
 
Utsikten hemifrån ikväll. Vättern levererar.(kvalitén gör dock inte det). Och årets första semlor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]