En helt vanlig lördag

Imorse när jag vaknade var jag jätteyr. Så yr att jag gick in i alla väggar och det var jobbigt att stå. Och sitta. Jag brukar aldrig vara yr så. Som att jag blev bakis två dagar efteråt eller nånting.. Tog mig i alla fall till jobbet och efter några timmar blev det bättre.
 
Sen har jag jobbat hela dagen och när jag kom hem så tvättade jag alla mina och Sandras jobbtröjor, duschade och lagade mat. Jag är så stolt över mig själv som faktiskt ställer mig och lagar riktig mat. Det borde jag inte vara, och att laga mat borde vara en vana, men nej.. Inte än. Hade familjen Kardashian som sällskap till maten som vanligt. 
 
 
Quornfilé, potatisklyftor och grönsaker. Yum!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]