Laziest day of the year

Nyårsdagen är tänkt att vara den lataste dagen på hela året. Och gosh vad jag har levt upp till det idag! Ingen dag på resten av 2015 kommer att vara såhär lat. Jag vaknade kl 1, inte ett dugg bakis, och så har jag sett Keeping up with the Kardashians sen dess. I pyjamas. Nice. Pyjamaday. From morning to bedtime.
 
Enormt roligt hade jag igår med! Jag tror på riktigt att de första minuterna på det nya året talar om hur resten av året kommer bli. Det har stämt varje år. Så detta året kommer jag att vara glad, mig själv, inte bry mig om vad andra tycker och lite jävlig ;) bring it on bitches!
 
Och detta var vad jag sysslade med igår. Vann korvjuckartävlingar. Dessutom - my hair looks fabulous.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]